1 Mayıs 2019 Çarşamba

POSTERMYWALL NEDİR?


POSTERMYWALL





2010 yılında başlatılan PosterMyWall, tüm grafik tasarım ihtiyaçlarınız için tek elden çevrimiçi bir çözümdür. Tasarımı basitleştirmek ve sanatsal becerilere gerek duymadan herkesin çarpıcı grafikler ve videolar oluşturmasına izin vermektedir





PosterMyWall, yüksek kaliteli baskılar ve indirmeler konusunda uzmandır ve ayrıca Facebook, Instagram ve diğer sosyal medya pazarlamacılığı için video da dahil olmak üzere sosyal medya posta şablonları sunar. Şablonlar, küçük işletmeler, spor takımları, perakende satış promosyonları, konserler, etkinlikler, hediyeler ve daha fazlası için bir esinti tasarlıyor.





PosterMyWall'u tek tek veya takımınızla kullanıyor olsanız da, tüm çalışmalarınız her zaman buluta güvenli bir şekilde kaydedilir. Klasörler ve fotoğraf / video koleksiyonlarıyla düzenli kalın. Ekip üyelerini tasarımları düzenlemeye ve yorum yapmaya kolayca davet edin. Ve hepsinden önemlisi, PosterMyWall bilgisayarlarda, tabletlerde ve hatta akıllı telefonunuzda çalışır, böylece hareket halindeyken bu son dakika değişikliklerini kolayca yapabilirsiniz.

1 yorum:

  1. Gördüğüm üzere blog işini bırakmışsın. Ben de bir ara yapıyordum sonra da ben de böyle bıraktım ama şunu söylemek istiyorum ben dizi film eleştirileri yapıyordum ve keşfedilmem çok zordu ve böylece serüvenim şimdilik bitti. Sen ise direkt olarak internette özgün bir iş yapıyorsun ve gerçekten faydalı. Büyük ihtimalle duymuşsundur ya da biri sana büyük ihtimalle söylemiştir ama ben de söylemek istiyorum Coca-Cola bile ilk yılında 8 kasa satabilmiş. Bloggerı bırakalın yaklaşık 1 yıl geçmiş ve gördüğüm kadarıyla pek istediğin başarıyı elde edememiş olduğunu düşünüyor olabilirsin ama üzülme. Seni tanımıyorum ve büyük ihtimalle asla karşılaşmayacağız ama daldan düşenin halini daldan düşen bilir. Umutsuzluğa kapılma ve eğer gerçekten ne yapmak istiyorsan onu yap. Bu mesajı görecek misin bilmiyorum ama umarım seni birazcık da olsa mutlu edebilmişimdir. Ben de Blogger'ı ilk bıraktığımda bir çok şey üst üste gelmişti ve depresyona girmiştim. Etkilerinden çıktım. Umarım sen hiç böyle bir sorun yaşamamış, yaşasan bile kısa sürmüştür. Keşke G+ hiç kapanmasaydı da en azından oradaki topluluk sayesinde varlığımızı sürdürebilseydik. Her şeyin güzel olacağına inanıyorum. Kendine iyi bak.

    YanıtlaSil

POSTERMYWALL NEDİR?

POSTERMYWALL 2010 yılında başlatılan PosterMyWall, tüm grafik tasarım ihtiyaçlarınız için tek elden çevrimiçi bir çözümdür. Tas...